Oferujemy usługi dla mikro, małych i średnich firm, osób indywidualnych, jak i spółek. Podstawowym zakresem działalności Biura OPTIMUM jest:
- pomoc przy zakładaniu działalności,
- prowadzenie ksiąg rachunkowych,
- prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów,
- prowadzenie ewidencji ryczałtowej,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- obliczanie miesięcznych zobowiązań z tytułu podatków i sporządzanie deklaracji podatkowych,
- sporządzanie rocznych zeznań podatkowych, bilansu, sprawozdań do KRS,
- sporządzanie sprawozdań statystycznych dla GUS,
- wysyłanie deklaracji VAT, JPK
- kompleksowa obsługa kadrowo – płacowa, ZUS
- przygotowania deklaracji dla ZUS i ich przesył elektroniczny,
- reprezentacja przed Urzędem Skarbowym, ZUS i innymi instytucjami
- wykonywanie raportów i zestawień na życzenie Klienta.
